Milliseid Järva-Madise altariseina detaile kohtab Ackermanni teistel töödel ja miks?
Barokk-kunstnikule iseloomulikult kasutas Ackermann oma töös trükitud mustrilehti, kuid mitte neid üks-üheselt järgides, vaid vabalt ja loominguliselt erinevaid motiive kord üht, kord teistmoodi kombineerides.
Nii kohtab Järva-Madise altariseina sammaste kohal karniisikonsoolidel näiteks Simuna retaablilt tuttavat lilleõit ning karniisi peal Vigala kiriku retaabli predellast tuttavat suurtest ja väikestest lilleõitest ning erinevatest lehtedest ja väätidest moodustatud vanikut. Retaabli sammastest kahele poole jäävat pahkmikornamenti ja sellesse põimitud lillebukettekohtas näiteks ka Ackermanni loodud Märjamaa kiriku altariseinal. Sarnaselt Järva-Madise kirikule, oli ka Märjamaa kiriku altarisein ühekorruseline ning pealt kaunistatud lillevaniku ja avatud tiibadega inglipea kujulise konsooliga, millel seisis Kristus Kõigevõitja kuju ja millest kahele poole jäid inglifiguurid.
Järva-Madise altariseina kroonivad Kristus Kõigevõitja ja inglitefiguurid sarnanevad kujutamisviisilt ja nikerdusstiililt aga näiteks Ackermanni Martna ja Tallinna toomkiriku altariseina kujudega.